Vår pirat!

Förresten, har jag berättat för er om vår pirat? Tror inte jag har det faktiskt.. men det är nämligen så att vi har vår alldeles egna pirat här borta :) Det är en man i ca 35-års åldern som alltid går omkring i piratbyxor, nån T-shirt och så sin pirathatt. Ni vet en sån där trekantig =) En gigantisk säkerhetsnål har han i den också och så cyklar han runt på sin trehjuling =) Fråga mig inte varför han går omkring så, för jag har ingen aning! Men ska nog ta och fråga honom asså! Antingen så är han lite konstig, typ en knäpp i skallen eller så, eller så är han bara sådär skönt udda snubbe som skiter helt i vad andra tycker, och jag tror faktiskt att det lutar mer åt det hållet =) Men han är fan cool, jag diggar honom! Så nu vet ni det också :)



Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman<3!

allt bra med dig?, hur går det för Dharma?.

Alice mår iallafall super och är pigg och glad!

När fixar du bloggen då ;)?

Kramar

2010-04-25 @ 16:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0