Vilka skulle vilja köa med mig? Utifall att lixom ;)

Godmorgon!
Hehe ;) Efter provet, som gick bra!, så åkte jag hem för jag pallade inte håltimme i en evighet för att ha svenska och mentorstid. Så när jag kom hem så tog jag en dusch och kröp sen ner bredvid Rickard och mös ^^ Somnade också men vaknade nyss =) Men sitter vid Rickards datorn nu, för min skärm verkar ha gett upp helt nu, R.I.P! :( Tur att vi har en extraskärm då! Men pallar inte koppla in den nu ;)

Men iaf! Funderar fortfarande på det här med Idol. OM jag skulle bestämma mig för att gå, vilka skulle då vilja offra en dag för att köa, peppa och hålla mig sällskap? :) Det är alltså den 8/5, en lördag. Någon/några frivillig/a? =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Alexandra

JAG! Men det vet du redan :) <3

2010-04-29 @ 20:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0