2 timmar till skolan!

Hej hej!
Idag tog det en jääävla tid att komma till skolan! Skulle ju ta 43-tåget, men det var försenat och kom 49, sen säger dem på tåget att det är elfel mellan sundbyberg och t-centralen så det ska vara ersättningsbussar vid sundbyberg. Tror ni vi kommer så långt? Ne, halvvägs till Spånga så stannar tåget och står still i 20-30 min, sen när vi kommer fram till Spånga så säger dem att därirån ska det gå ersättningsbussar, så jag går till stationen som är överfull av människor och väntar och väntar och väntar... Typ 40-50 min så kommer bussen och alla är så sjukt stressade och bara puschar på som fan så typ alla ramlade, men jag kom på iaf och bussen åkte till Sundbyberg där jag tog tunnelbanan till t-centralen där jag bytte och åkte till skolan. Så jag missade alltså hela första lektionen typ! Men men, fanns ju inte så mycket jag kunde göra.. Hade iaf engelska sen, där höll jag och Marcus vårat tal (Stephanie var sjuk) och det gick väl ok :P Jag visste ju inte vad jag skulle säga så jag läste från pappret :P Och på mdk:n fick jag veta att det är prov imorgon eftersom att större delen av klassen inte gjort inlämningsuppgiften! Så jag måste plugga till det nu.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0