40 läsare!

Hej hej!
Idag var vi och käkade på donken, var sjukt hungrig och hade typ inte någon riktigt mat hemma så jag tog en Big Mac plusmeny, så sjukt gott ;) Sen drog vi hem till Adde och var där ett tag och spelade bilspel, det var askul :D Sen när vi kom hem hit igen så tog jag mig en vin/cider, sjukt gott ^^ samma som jag drack förut när jag var på "krogen". Sen har jag suttit och chillat medan Rickard har suttit vid datorn, men nu ligger han i sängen och gosar med pipan. Så jag ska väl borsta tänderna och sen gå och lägga mig bredvid honom, ska bara kolla upp SL så jag vet när jag ska åka imorgon om jag ska åka till skolan. Känner jag mig inte bättre imorn så får jag nog ställa in maskeraden.. känns kanske inte som världens bästa idé att dra ut en hel kväll och supa när man är sjuk.. men vi får se hur jag gör.

Har föresten haft 40 läsare idag, fett nice, fortsätt så! Glöm inte att ni kan följa mig på bloglovin' också, bara att klicka på knappen :)
bloglovin
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0