Börjar seriöst tröttna -.-'

Hej hej!
Fredag idag, fan va nice! Har precis gått upp och klätt på mig, ska käka frukost snart, magen ropar! Men ang. min rubrik! Jag har ju en msn-kompis, Christoffer heter han, och i början va han helt normal, ringde på ok tider och sånt. Sen på nyårsafton, så ringde han på 12-slaget för att säga att hans tjej har gjort slut, öööh, va? lixom, vem fan gör det? Vaddå förstöra någon nyår :S Varför ringde han inte sin bästa kompis Kalle istället? Varför i helvete ringer han sin msn-kompis som han aldrig ens har träffat?? Aja, i vilket fall som helst så var jag snäll mot honom och tyckte synd om honom och la sen på. Ca 1½ timme senare när jag och Rickard kommit hem så ringer han igen och vill be om en jättestor tjänst. Han undrar om jag och Rickard kan komma och hämta honom, ute i Norrköping lixom! Vem faaan ber om det på nyår? Ne, vi sa ju såklart att nej tyvärr, det kan vi inte, sen stängde jag av telefonen och sov. Men aa, sen dess så har vi inte pratat så mycket, så ringer han idag, kl halv 8! Seriöst, man ringer inte folk så tidigt om man inte VET att dem är uppe. Jag som hade sovmorgon till kl 9 svarade ju aldrig utan klickade bort samtalet, 5 sek. efter får jag ett sms där det står  "God morgon :)" Nee, det e fan inte en godmorgon att bli väckt 1½ timme för tidigt för att en störd person ringer >.<

Gaah! Känner mig ju lagom irriterad på honom >.< Men det kanske inte är så konstigt.. ne, ska snacka med honom nästa gång om han kommer in på msn! Nu ska jag iaf äta, hör knappt mina egna tankar så högt som magen låter!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0