Diskat och klart!

Hej hej =)
Snart är det fredag och LOV! Fyfan va härligt :D Efter skolan idag så åkte jag hem hit till Rickard, han ringde när han slutade och sa att han skulle stanna kvar och ta en bastu, sen cyklar han ju hem också så han är väl hemma om en timme kanske. Satt och frös om mina händer, så då kom jag på den briljanta idén att diska! Då får man fint sammtidigt som händerna blir varma ;D Så nu är det skinande rent i köket, vill börja med maten, men vet ju inte riktigt när Rickard kommer hem så.. men kan ju iofs börja förbereda lite smått.. vet inte riktigt vad vi ska äta ikväll, men något med potatisklyftor ska det bli iaf har jag bestämmt :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0