Gaaah!!

Nöjd och belåten = Contendtedly

Varför vägrar det ordet att fastna för?? Jag har pluggat in de andra 42 glosorna utan problem, men just den här går inte! Vet iofs varför, kan inte göra nån bild framför mig med det ordet, för det är ett konstigt ord :P Får annars fram bilder framför mig för nästan alla ord, t.ex Hörntand = tush, då ser jag en tuschpenna som ritan en hörntand. Disk- och tvättrum = Scullery, då ser jag en tvättmaskin med en döskalle på, då tänker jag scull, sen kommer resten av sig själv ;) Det är det allra bästa sättet att plugga in gloser på tycker jag! Hur gör ni? =) Någon som kanske kan hjälpa mig att på nåt bra sätt komma ihåg ordet som står överst i detta inlägg?
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0