Glädjespridare

Hej hej,
tåget var försenat idag igen så jag blev ca 30 min försenad. Men det var en seg dag idag, engelska, lunch och psykologi. Efter skolan så åkte jag hem till Rickard, på vägen så satt jag och lyssnade på musik, satte på The SoundRunner-Fiddeman på högsta volym, och då hörs det väldigt myket ut, haha och de va fett kul för man såg hur folk började digga, var två killar i 4-gruppen bredvid mig som satt och gungade med huvuden lixom, sen var det en tjej i 4-gruppen tvärs över som började likdant, så alla 3 satt och gungade med huvudena i takt, sen började tjejen köra med händerna som om hon spelade synth, haha var skitkul, var assvårt att hålla sig från skratt :P Sen på pendeln så körde jag samma sak fast med barnlåtar, typ bumbibjörnarna, lejonkungen och sånt för det var en lågstadieklass som var precis bredvid mig, dem hade lika kul dom ^^ Så det va lite skoj, men nu är jag hemma hos Rickard igen iaf, han är inte här än men han kommer nog snart =) Men nu ska jag läsa bloggar ^^
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0