Godmorgon!

Hej hej =)
Var trevlans hos Jenny igår, vi tittade på Pledge This med Paris Hilton, käkade godis och chillade ^^ Gosade med Jennys hundvalp Henry gjorde vi också :D Hur söt som helst! Jag blev nog lite kär :') Vi kom därifrån vid 4-tiden :P Sen sov Adde på soffan för han hade druckit och kunde ju då inte köra bil ;P Men han var borta när vi vaknade idag, han hade dragit typ nån timme innan vi vaknade :P Jag vaknade vid halv 1 iaf, då gick jag upp och tog en dusch sen väckte jag Älsklingen så vi kunde käka frukost =) Idag ska vi iaf baka! Bröd och muffins ska det bli, då kommer det lukta gott i hela lägenheten, najs najs :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0