Hemma?

Jahapp.. då var man... hemma då? Shit asså, känns askonstigt att komma hem :P ser ju Rickards ställe mer som hem om jag ska vara ärlig :P För när man kommer hem hit så känns det som om man har massa krav på sig på en gång och sånt, hemma hos Rickard så kan man lixom bara vara. Klart man måste städa diska, laga mat och sånt där med, men man har inte samma krav på sig..



Min hals värker sjukt mkt.. inte skönt någonstans :( Dharma är glad över att jag är hemma iaf, Zingo med :D Men känner mig lite smått deppig ändå, är faktiskt sjukt jobbigt att vara borta från Rickard.. :( Men jag pratade med min kära bror Viktor idag :D Han bjöd hem mig till honom på lördag, ska bli ku å få se hans lägenhet och sånt :D Men då får jag åka till Jenny nån annan helg istället som jag annars hade tänkt den här helgen, men men.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0