Hmpf!

Happ, har precis fått reda av min syrra att min mamma läser min blogg >.< Tydligen hade hon dampat på Lotta för att hon sa "ska jag rövknulla dig eller?" och Lotta blev sur på mig i sin blogg för att jag "skvallrat" vilket jag inte gjort, för jag har bara skrivit det i min blogg, inte sagt det till henne så aa.. på det viset förstår jag att hon läser min blogg. Undrar hur länge hon har gjort det bara.. för jag har varit å kollat på hennes datorer förut, börjat skriva in "http://rote.." men det har inte kommit upp något.. Men har ju inte varit hemma så mkt på senaste så har inte kunnat kolla.. Mamma: Jag vill inte att du läser min blogg, så snälla, sluta läsa den :)

Annars då.. har käkat precis.. var ju och handlade idag, köpe Start, den var sjukt god! Sen har vi även firat att min mens är slut, hehe ;) Rickard sitter och pratar med sin mor i telefon, hon ska ladda över musik till sin mp3 och behöver hjälp med det, och jag sitter här i min stolt mupp-tröja och bloggar :D Ååh, nu kommer en bra låt på spotify, vi hörs sen :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Fabian

jo det händer men jag kollar inte på tecknade figurer som har sex. det är mycket sjukt

2010-02-10 @ 21:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0