I fadern, och sonens och den helige andens namn, amen.

Hej hej!
Idag var vi uppe ganska tidigt, åkte förbi mig en sväng så jag kunde byta om och sen åkte vi till Eskilstuna till en söt liten kyrka med en något överenergisk präst, men det var trevligt, ungen var jättesöt :) KÄndes dock lite fail att jag glömt bort alla "kyrktexter" (haha vet inte vad dem heter ens xP), hänger ju me dlite, men inte så jag kan det helt som jag kunde förut :P Efteråt var det käk, rostbibb med potatisgratäng och sallad och sen åkte vi strax efter det, hittade en mobil på vägen! En Samsung, tog lite kul bilder och filmade med den (A) Men ägaren ska få tillbaka de, vi ska skicka den på posten. Jag har sovit några timmar precis, var sjukt trött :P Men nu ska vi iväg till Jenny :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0