Igentäppt

Tja,
Idag vaknade jag med andnöd, typ iaf :P Båda näsorna var heeelt igentäppta, inte skönt någonstans. Så om ni inte redan har gissat det så blev det ingen skola för mig idag, blir antagligen inte någon maskerad för mig imorgon heller. Däremot ska jag till Viktor och Emmi, det vill jag inte missa, dessutom är det inte så ansträngande. Men jag ska hem idag, ska sova hemma eftersom att vi ska till dem imorgon och jag ska åka med familjen, annars hittar jag inte :P Men får se om jag piggnar till idag, isåfall ska jag träffa Alex ikväll också och se film eller något :)

Har nyss käkat frukost iaf, nu sitter jag här och Rickard sitter och spelar nåt bilspel vi lånade av Adde på PS2an, men funtar på att krypa ner tillbaka i sängen och läsa lite nu faktiskt =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0