John Mayer

Hejsan hoppsan =)
Vaknade kl 9 idag, skönt med lite sovmorgon :) Då gick jag upp och tog mig ett grönt, lite småsurt äpple som vi köpte igår, så jävla gott! Var typ sjukt länge sen jag käkade äpple :P Sen klädde jag på mig och satte mig här =) Så här sitter jag nu och lyssnar på musik och spelar spel på facebook ;) Men ni som har spotify måste ha hört reklamen om John Mayer, eller hur? Hur som helt, i början så lyssnade jag igenom hans låtar lite snabbt och hittade bara en som jag hittade, men ju mer jag lyssnade på hans låtar desto mer gillade jag dem, så det är för det mesta hans musik som jag spelar nu flör tiden ;) Här får ni en bra låt med honom bara för det :D

Who says - John Mayer (spela fram till 0:40, det är då den börjar)


Ne, nu är det dags för frukost!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU FÅR FAN INTE LYSSNA PÅ JOHN MAYER!!!! :@:@:@:@

2010-02-26 @ 18:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0