Middag hos Rickards föräldrar :)

Hej hej!
Efter tvättningen idag var jag helt slut, sov ju dåligt inatt, vaknade flera gånger, så jag gick och la mig och sov till kvart över 3, då väckte Rickard mig så tog vi och åkte till Rickards föräldrar! När vi kom dig så begravde vi Pipan, hon fick en fin plats mellan två enar :') Sen gick vi och tog bort massa snö som låg på Rickards bilar och runt och sen gick vi in och drack först lite glögg (fyfan va jag älskar glögg, så sjukt gott! :D) och sen satte vi oss vid bordet och fick rostat bröd med smält ost/creme fraiche och valnötter, till huvudrätt blev det köttsoppa och till efterätt blev det kokosbollar, gott gott =) efteråt så satt vi och pratade och hade det trevligt, Rickards morsa är så jävla skön :D Vi pratade om att åka motorcykel, och hon frågade om jag åkt någon gång, jag svarade nej, då sa hon att Rickard är bra att åka med, hon sov en gång när han skjutsade henne, "det säger ju något om hur bra han kör!" svarade hon, då säger Rickard "det kan ju bero på att du var stupfull!" då garvar alla och hon svarar "Nee, sååå full var jag inte" haha :D Men vid halv 8 begav vi oss hem igen för Rickard jobbar ju imorgon, själv har man lov :D

Är iaf bestämt att Zingo blir kvar här. Jag hade ju tänkt ta hem honom för jag tänkte att det kanske skulle bli jobbigt för Rickard, att han typ skulle känna att Zingo kommer och tar över precis när Pipan försvunnit, men han sa att det var lugnt, skulle bara kännar tomt om det inte var någon där, för han är ju van vid det, så då blir det så att Zingo stannar :) Haha, men vi drar många tjockisskämt om honom här :D För seriöst, han är så jävla tjock!! Maten har ju stått framme där hemma hela tiden, men nu blir det fan bantning för honom som gäller! Fatso kallar vi honom här, haha och när jag låg och skulle sova tidigare idag så frågade jag Rickard om Zingo låg kvar i sängen "Ja, känner du inte det, hela sängen lutar ju!", haha så typ sånna skämt drar vi om honom ;) Men som sagt, ner i vikt ska han!

Imorgon iaf så har jag som sagt lov! :D Men Rickard jobbar, så jag ska leka med Jenny imorgon, det blir kul :D Får se vad vi hittar på, men det blir najs ^^ Men nu tänkte jag stänga av datorn och krypa ner bredvid Rickard :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny

Leka :D

2010-02-28 @ 22:52:19
URL: http://barajennyingenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0