Mimmi Pigg!

Hejsan hoppsan,
Var jättetrevligt och fint hos Viktor och Emmi! Men man fick ju lagom med svindel när man stog och tittade ner från deras balkong, de bor ju lixom på 15:de våningen! Men det var trevligt som sagt, vi käkade tonfiskssallad och fick nybakta bullar till efterrätt =) Efter att vi varit där så åkte vi till mammas jobb, de ska flytta så vi var tvungna att hämta lite saker, jag passade på att dricka två koppar choklad som avsked också ;) Sen åkte vi till Fredde och släppte av honom där och tog med oss deras julgran som vi ska slänga, och till slut så åkte vi hem =)

Jag har beslutat iaf att jag ska på maskeraden ikväll! Har ju kommit på vad jag ska vara också :D Ett av alla teman var "kändis", så jag ska vara Mimmi Pigg, har en Mimmi Pigg-mask, så det blir nog bra ;) ska ha min svarta klänning då, så det blir nog najs =) Så nu ska jag kolla upp SL så jag vet när jag ska åka =) Blir nog inte kvar där så länge, är som sagt inte helt frisk och dessutom så har jag ingen dricka så.. :P



Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0