Mjaaoooo

Hej hej =)
Idag var vi ju och hälsade på Rickards mormor och morfar, och hans mormor är ju så söt :') Hon lärde mig alla veckans dagar på teckenspråk också, så det e nice =) Sen lärde hans morfar mig hur man säger snäll och stygg, fett najs ^^ Sen var Rickard lite elak mot mig också, men det ska vi inte gå in på xD

Var hemma hos mig ett tag också, då gav jag Charlotte mina sniglar för jag vill inte ha kvar dem längre, så hon blev glad! Sen käkade vi innan vi tog Zingo och begav oss hit :) Har inte hänt så mycket mellan Pipan och Zingo, var lite mjaoande i början och så morrade Zingo så jag fräste åt honom och då blev han sur och gick å la sig under soffan och Pipan ligger under soffbordet och där har demlegat i typ 2-3 timmar :P



Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0