Möhö ^^

Hehe, jag och Rickard hade fett kul igår på donken, vi satt å pratade teckenspråk med varandra så Adde och Jenny inte fattade något, det var fett kul ;D Jag måste bara bli bättre på att läsa, för Rickard måste typ visa vääldigt långsamt för att jag ska hänga med :P Men men, ska ju börja teckenspråkskursen snart, då lär jag mig ;)

För tillfället ligger iaf Rickard och sover och jag sitter här. Funtar på att läsa lite faktiskt =) Boken är ju grymt bra ^^ Mamma vill ju att jag ska komma hem idag också, har ju inte varit hemma sen i måndags.. Men jag vill ju inte åka hem och smitta alla.. sen om jag åker hem så "måste" jag ändå tillbaka hit ikväll eftersom att jag och Rickard firar tre månader imorgon, å då vill man ju vakna bredvid varandra =) Men vi får la se hur jag gör! Mamma är ändå inte hemma nu för hon skulle följa med Lotta på audition till Talang 2010 så hon lär ju vara där halva dagen.. men ska messa henne och se vad hon säger!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0