Mööh..

Orka att mitt inlägg jag skrev imorse inte sparades, men men! :P
Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har varit med på gympan! :O Helt otroligt :P Men det var skridskor, därför jag var med ^^ Dock så var ju skridskorna fett obekväma och såklart så ramlade jag efter ett tag och fick då såklart ont i min redan onda fot, så då tog jag av mig skridskorna och gick hem, lärarn brydde sig inte för en i min klass hade fått en allergisk reaktion (nötter) och fick åka ambulans, så han gick till ambulansen med henne, men fett läskigt asså :S inte kul inte kul..

Men vad mer har jag gjort idag då... jo, första lektion var ju rörlig bild, min grupp var inte där så jag var med en annan grupp, och så skulle vi fixa affisch till den, så då var vi inne i fotostudion, åååh, gissa om jag är besviken på att jag inte fick foto!! Verkar ju sjuukt najs, men ne, istället är jag fast med äckliga rörlig bild >.<

Nu har jag precis kommit hem (hos Rickard) iaf, funderar på att lägga mig och läsa medan jag väntar in Rickard som borde komma snart, började läsa en fett bra bok idag, "Eldfångaren" heter den, upptäckte att jag hade den boken som också är skriven av Nicholas Evans, fett bra författare asså!


Branden börjar mitt i natten. Ett blixtnedslag, sedan har elden fått fäste och medan ungdomarna i lägret ännu sover sprider den sig allt snabbare. När Julia Bishop, en av vildmarksprojektets ledare, vaknar är en deltagare försvunnen. Sökandet efter flickan för Julia rakt mot eldens hjärta...

Ed Tully och Connor Ford har jobbat flera somrar som luftburna brandmän och enbart sett jobbet som en spännande utmaning. Men den här gången är de oroliga, oroligare än någon av dem vill erkänna. Ingen av dem har sett en skogsbrand sprida sig lika våldsamt. Och någonstans i detta brinnande inferno finns Julia, kvinnan båda männen älskar...

Ed, Connor och Julia - mellan dem utspelar sig denna sommar ett tyst triangeldrama fyllt av svartsjuka och undertryckt passion, osviklig vänskap, heder och lojalitet. Branden på Snake Mountain kommer att ställa deras inbördes relationer på hårda prov. Men inget hade kunnat förbereda dem på hur villkorslöst den skulle ändra deras liv.

Eldfångaren är en både romantisk och oavbrutet spännande roman. Handlingen spänner över ett tiotal år och utspelar sig i vitt skilda miljöer, från den amerikanska östkustens storstäder till Montana och vidare till krigszonerna i Bosnien och Afrika.


Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0