Nyduschad

Hej hej =)
Idag var jag som sagt i skolan, skönt att äntligen komma ut lite, har ju bara suttit inne i tre dagar :P Men iaf, första lektionen idag var engelska, där hade vi läxförhör, men det var typ 10 av de 43 glosorna som vi hade! Då känns det ju på ett sätt onödigt (betygsmässigt dåra) att man pluggat som ett jävla as för att lära sig alla! Men annars är det kul, för jag hittar massa av de orden jag precis lärt mig i min bok jag läser just nu ^^ Sen var det lunch iaf och efter det psykologi ^^ där pratade vi om beteendeperspektivet, mkt intressant ^^ När jag kom "hem" så var Rickard redan här =) Men han var trött och skulle sova lite innan bowlingen, så medan han sov så tog jag en dusch, och nu sitter jag här i endast handuk :P Om ca 1 timme å 20 min kommer Adde och Jenny, så jag tänkte krypa ner brevid Rickard ett tag nu innan dem kommer =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0