Vader, läsa och talliban

Hej hej =)
Rickard har tvingat mig till att lyssna på ett hemskt band som heter Vader, vi ska tydligen på en konsert med dem sedan, rädda mig någon >.< Efter ett tag så började jag läsa lite ur boken som jag fick av Rickard, då blev jag så inne i den så jag inte hörde "musiken" (man kan fan inte kalla det musik det är mer... skrikande och stressande ljud) så det var nice ^^ Sen stängde Rickard till slut av och satte på barnkanalen istället där det var 3 wanna-be-teletubies som hade var sin gigantiska tandborste och stog och skrek Talliban (eller något liknande ;P) hela tiden, det var skitkul :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: JESSICAAAH

Vader är bra!!! sådesåh

2010-02-10 @ 18:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0