Ååååka pendeltåg!

Hej hej =)
Idag sov jag till kl 12, sjukt skönt ^^ Dock tog Rickard några bilder på mig när jag sov som kanske inte var de mest vackra jag sett xD Men när jag vaknat till så gick vi till tvättstugan å hämtade hans tvätt, sen satt jag och lekte med bilbanan, Pipan var jättesöt när hon satt och följde bilen, sen slog hon av dem från banan också xD Har filmat lite, får se om jag lägger upp filmerna sen ;P Sen har jag åkt tåg också ^^ det var kul :D

Ikväll ska vi hem till Madde :D det blir skoj ^^ då blir det jag, Rickard, Jenny och Elin som kommer dit =) Kl 8 ska vi vara där, men Rickard har gitarr kl 7-8, sen tar det att tag att komma till Madde också, så vi kommer nog lite senare. Men nu tänkte jag äta lite, är hungrig!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0