Avatar

Filmen var grymt bra! Den måste ni absolut se tycker jag :D när vi var på väg in i salongen så hörde jag någon som sa "höhö, undrar om dem visar reklamen i 3D också" och jag tänkte att shit, det måste vara Felix, och det var det! :D Min gamla konfaledare alltså, det va kul å träffa honom :D Haha sen såg vi en tjej också som är värsta bitchen som vi "kände" förut :P



Efter filmen iaf så var vi hemma hos Alex ett tag, men vid halv 11 gick jag hem och tog Dharma på en promenad =) nu tänkte jag gå ner å lira lite guitar hero :D Imorn är det ju dags för den årliga kalkonmiddagen hos mormor! :D jag ska vara där lite tidigare och hjälpa till å fixa =) Blir trevlans =) Är dock riktigt tråkigt att sova ensam inatt... kommer kännas tomt..
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Äliin

Visst är den bra!!? DEN FILMEN ÄGER!

2010-01-05 @ 19:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0