Guitar Hero @ Media Markt

Hej hej =)
Efter förra inlägget så kom Adde och Emmy förbi med deras gamla datorbord som Rickard fick. Så dem satte ihop det och sen tog vi med oss massa skräp tilll bilen och åkte och slängde det vid Rickards jobb sen åkte vi till Sportson där han bytte dubbdäck sen drog vi till Media Markt å kollade runt lite, vi passade på att spela lite guitar hero också! Jag tog gitarren å Rickard trummorna, var grymt kul ;D Sen iaf drog vi vidare till Jula där vi handlade lite småsaker, sen var vi inne en snabbis i en djuaffär å kollade runt och till sist gick vi till Home och kollade kök ^^ När vi var klara där så gick vi till bilen och åkte till Willys å handlade, så när vi kom hem käkade vi och sen drog Rickard iväg för att ha sin gitarrlektion, så nu är jag ensam här i 2 timmar typ. Fast jag har ju Pipan som sällskap, hon ligger i mitt knä för tillfället, mys =) Nu iaf ska jag skriva klart sumeringen av 2009! Har inte haft tid att göra det :P Vi håller ju igång hela tiden och gör massa saker så man blir ju helt slut! Men det är skönt, annars sitter man ju bara framför datorn 24/7 :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: GreyFox

Du får testa sjunga nästa gång. ;)

2010-01-03 @ 01:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0