Hemma!

Hej hej =)
Nu är jag hemma igen, stört att komma hem kl 9, då hinner man ju inte göra något, nästan dags att lägga sig på en gång jue :P Men har iaf hunnit med att städa undan lite! Hade en hel hög med papper och tidningar som jag var tvungen att gå igenom, men nu är det gjort! Pratade massa med Lotta också, på engelska! Hon tycker det är jättekul, så varför inte tänkte jag, och så började vi prata mycket på engelska :P apropå språk, mamma har nu anmält mig till en teckenspråkskurs! :D Det ska bli jättekul, har ju velat lära mig teckenspråk väldigt länge nu, så det ska bli roligt! Kommer vara ganska lätt i början dock, för vi ska börja med att lära oss alfabetet, och det kan jag ju redan ;) men sen ska vi göra hela rörelser och sånt, sjukt kul! :D



Imorgon är det onsdag, skönt! Då har halva veckan gått och Rickard kommer hem på torsdag! :) Dagen imorgon börjar med vår första lektion i psykolgi A! Det sa bli jättekul, det är en kurs jag har sett fram emot! Ska läsa psykologi B i 3an också =) Haha, shit vad jag känner mig positiv, men det är nice :D Nåt annat jag ser fram emot sjukt mycket är att det ska bli vår så jag kan lära mig skejta! :D



Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0