Känner mig lite smått nöjd :)

Jag fixade lite med talet, gjorde en kladd typ, gav den till mamma och gick upp och tog ett bad. När jag kom ner kollade jag på pappret, var inte en enda kommentar på pappret, mamma tyckte den var så bra, hon kunde inte hitta något att anmärka på :D Dock så måste jag skriva lika mkt till eftersom att det bara tar 2½ minut att läsa det, och då pratade jag riktigt långsamt också! Det ska lixom vara 5 minuter och jag kommer inte prata lika långsamt då, det vet jag :P Så jag kämpar på, men det känns jättebra att mamma gillade den, för jag kände mig väldigt osäker på om den va bra och följde "talets disposition" ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0