"När jag vaknar på nätterna brukar jag ligga och titta på dig när du sover"

Usch, saknar älsklingen så grovt mycket :/ Så jag sitter och tänker på söta saker han har sagt till mig (därav citatet jag har som rubrik) blir iofs inte bättre av det, men är mysigt att tänka på't iaf..

<3


Iaf, har suttit nere i källaren och spelat lite PS2, spelade Lassie, ett spel Lotta hade fått, klarade det på nån timme, var varken svårt eller långt alls :P Men nu sitter jag här med en kelig Zingo i knät :) Klockan är inte ens 12.. känns som om hon borde vara mer :P Tänkte iaf sitta och chatta lite nu. Imorn ska jag ägna mist 3 timmar åt plugg har jag bestämmt! Inte nödvändigtsvis i rad, men under hela dagen ska det bli tre timmar sammanlagt iaf! men om det blir så att jag åker till sjukan vet jag inte.. pappa verkade inte så pepp, han tyckte det verkar onödigt.. så jag skiter väl i det trots att den gör ondare...
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0