Natti :)

Jag dampade lite på Guitar Hero för att det vägrade funka, men jag löste det till slut och satt där å nördade ett tag, fett kul! =) Men nu tänkte jag gå och lägga mig i min kalla tomma säng.. Men som sagt, imorn ska jag till mormor på den ålriga kalkonmiddagen! :D Ska vara där 1½ timme tidigare typ och hjälpa till, sen på onsdag ska vi kanske till Jenny och rida och hälsa på henne nya valp!!! :D Men måste bara prata med Rickard först och se vad han säger om det :) Juste.. kom ju på att han kanske inte kan rida nu.. han lär ju ha lite ont, han fick ju sy 2 stygn.. hmm, vi får se hur det blir med det, just nu är det sängen som gäller iaf!
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0