Skoj skoj..

Hejsan =)
Åkte som sagt till mormor igår och hjälpte henne att vika servetter och sånt =) Sen kom då alla människor, vi var 24 st. Var ju trevligt när alla kom dit, drack lite glögg å pratade och så, sen när vi skulle äta så fick ju inte alla plats vid stora bordet, för i år var vi 2 st nya (Fredrik hade Karolina med sig å så var den nån annan också) så jag fick ju sitta vid barnbordet och det sög ju hårt. God mat var det iaf! Men det var ju lagom kul att när man träffar folk som man bara träffar en gång om året så får man knappt chans att prata med dem >.< Så aa.. jag satt där å drack vin, blev tre glas.. Messade med Rickard å snackade lite i tel med Christoffer gjorde jag också.. men iaf, till slut åkte vi hem, halv 11 hann klockan bli. Kändes ju lagom skumt å krama Fredrik å Viktor hejdå :P  Kändes fett fel att inte dem skulle åka med hem. Men när jag kom hem så stog älsklingen å väntade på mig =) så jag fick ju sova med honom inatt, det var mys ^^

Idag var det eg. tänkt att vi skulle till Jenny å hälsa på hennes valp och rida! Men eftersom att Rickard nyss sytt två stygn på låret så tar vi det någon annan gång istället, så idag ska vi hälsa på Rickards morfar =)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0