Vill verkligen inte >.<

Hej hej =)
Idag var vi som sagt hos Rickards morfar, han var piggare idag, så det var trevligt :) efteråt så åkte vi hem till Adde och Emmy där vi spelade rock band, det va grymt kul :D Men sen kände dig Rickard lite dålig, så vi åkte hem. Väl hemma (haha seriöst, känns mer som hemma här hos Rickard än hemma :P) så vilade Rickard och vi mös lite, sen mådde han bättre :) Men nu ska jag käka lite, är faktiskt hungrig! Sen är det väl snart dags att sova :S Bajsskitäckelbläskolan börjar ju imorgon >.< Inte peppe någonstans.. Har ett jävla tal som jag måste skriva klart också... nån som vet hur många dagar det är tills nästa lov? Sen ska ju Rickard tillbaka till Norrland igen på söndag.. det suger hårt :/ :/ :/
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kanske... på lördag KANSKE jag berättar. Du är ju inte hon som dömer, det vet jag ju redan <3

2010-01-06 @ 22:11:46
URL: http://barajennyingenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0