Wtf?

Vad gör dom? Det här ser ju bara sjukt mupp ut! :P



Iallafall, idag åker jag! Är lite nervös :P läskigt att flyga själv jue :P Men jag får väl överleva ;) 1 timme kvar tills jag åker hemifrån! Mor och far vet ju inte att jag åker idag, de tror jag åker imorn efter skolan, men funtar på att skicka ett sms till mamma och säga det, annars blir hon så lack om hon kommer på att jag ljugit för dem :P Hon blir iofs lack ändå eftersom att jag skolkar, men ändå :P Måste försöka tigga pengar från pappa också.. måste ha pengar till mobilen!

Förresten, jag fick ju månadspeng igår (500) så kommer pappa in och typ "fick du förra månaden?" och det är jag ganska säker på att jag fick, men han typ "nee, det fick du nog inte" så gav han mig två 500-lappar, så det satt ju inte helt fel :D Men nu ska jag borsta tänderna!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0