Check!

Recension och reportage avklarat, NAJS! Bara Referens och Debatt/insändare kvar, men det borde inte ta så lång tid ;) Reportaget gick så snabbt eftersom att jag gjort halva hemma, och jag fick använda samma reportage som jag skrivit till skoltidningen, så det var najs =) Sen skrev jag en recension om Avatar, gick ganska snabbt och den blev ganska bra, så jag är nöjd ;) Frågan är om man orkar skriva mer, har ju skrivit som en galning, man vill ju inte jobba fööör hårt ;) Ne, men ska väl ta och skriva någon av de jag har kvar, slutar ju inte förän om en halvtimme, så det borde jag ju hinna!

EDIT: Ne, jag pallar inte skriva något mer, verkar jobbigt xP Får fixa det hemma istället ;P

Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0