För vi ska bli med hund :D

Hej hej =)
Nu är vi hemma igen =) Fiskarna är i akvariumet, tvätten är i maskinerna, Zingo jagar en osynlig lekkamrat och jag är glad :D Vet ni varför? Jo, för vi ska få Dharma, tihi! :D Mamma å pappa kommer betala för allt men vi har hand om henne lixom =) bara det funkar med Rickards "allergi" eller vad det nu är :/ Han får typ utslag, men inte alltid, bara ibland, så han är inte säker på vad det beror på! Men jag hoppas att det ska gå bra :D

My love <3


Så här ser det ut med fiskarna i iaf (typ alla gömmer sig, men ändå ;)) :)


Snart ska vi ner till tvättstugan igen, sen ska jag nog sätta mig och spela Harry Potter :D Lånade dem av Alexandra, hon fick 3 st i födelsedagspresent, så jag snodde med mig dem, det kommer nog vara najs :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, nörd :P

2010-03-16 @ 22:40:55
URL: http://barajennyingenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0