Fruktpaus!

Hejsan hoppsan!
Idag var mediakommunikationen inställd, så vi slutade tidigt :D Så jag har hållit på och fixat här hemma, har hittat plats åt nästan alla böcker och så har jag tvättat akvariumet, har dock inte vågar fylla det med vatten än, vill vara säker på att Rickard tycker det är en bra plats den står på, för det blir ju en aningen jobbigt att flytta på allt när akvariumet är fyllt ;) Men tog nyss en liten paus för å käka äpple, mums ^^ köpte en ananas idag på hemvägen också!!!! Fyfan va gott, jag älskar ananas, men den är inte helt mogen än! :( Så jag får vänta lite, men sen så! :D Nu bör förresten Älskligen vara på väg hem också, om han inte stannat för att ta en bastu eller åkt för att mecka vill säga..


Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0