Fucking politik!

Hej hej,
sitter här i datasalen igen, har mediakommunikation just nu. Vi ska skriva om sociala medier och politik. Seriöst, så fort ordet politik kommer upp så blir det sjukt jobbigt. Jag hatar politik. Så sjukt tråkigt och jag fattar ingenting och jag bryr mig ännu mindre. Meen, det är bara att bita ihop och skriva på. Har redan skrivit G- och VG-sakerna, bara MVG kvar, om jag orkar xP

Efter den här lektionen så slutar vi :D Fan va najs, då ska jag hem och först kolla om min ananas har mognat så jag kan äta den :D Sen ska jag faktiskt plugga också! 45 minuter ska ägnas åt psykologi och sen ska jag läsa ut "Animal farm" som vi ska redovisa skriftligt imorgon. Går såklart att kolla upp recensioner och sånt på nätet, men det känns säkrare att ha läst boken själv, då har man koll lixom ;) Men ne, måste väl ägna mig och politikskiten nu!
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0