Grattis syrran!

Woho, den här gången klarade hon det, Lotta kom in på Adolf Fredrik! :D Grattis :D <3



Annars då, jo jag vaknade för ca 30 min sen, har legat och kelat med Zingo, men nu sitter jag här ;) Ska ju hem idag med, tänkte skriva CV idag =) Och så ska jag iväg och köpa present till Mimmi som fyller 18 på fredag! :D

Min planering för resten av lovet
Onsdag
› Åka hem och skriva CV
› Köpa present
› Vara med Alex =)


Torsdag
› Ellinor fyller 18!
› Ska hem och fixa lite med mina akvarium
› Teckenspråkskurs på kvällen
!!! :D :D

Fredag
› Mimmi fyller 18!
› Spendera dagen i Nynäshamn hos farfar har jag nog tänkt!


Lördag
› På 18-årsmiddag hos Mimmi =)

Söndag
› Jag och Rickard firar 4 månader, så dagen spenderas väl hemma i Jakan med bara chill =)

Såå, nu har ni lite koll på vad jag ska göra också ;) Hmm vad mer ska man skriva..? Juste! Hade värsta konstiga drömmen igår! Var typ på en tågstation med hela klassen, vi skulle på nån klassgrej, men ändå skulle inte alla till samma ställe! Det var typ panik, Roland och Jörgen hade ingen koll alls och vi i klassen bara flummade runt. Sen snackade Joel med mig, snackade typ om min blogg, hur bra den är (yeah ;P) och massa andra skumma saker, haha asskumt :D Men sen blev jag typ sur och sket i klassgrejen, tåg tåget hem till Jakan istället och sen vaknade jag ^^

Men iaf :P Nu ska jag käka frukost =) sen ska jag bäl börja röra mig hem mot Älvsjö!
Puss å kram <3

/C




Kommentarer
Postat av: Elin

Kan du inte lägga uppen film när din syrra sjunger? :) <3

2010-03-03 @ 22:57:30
URL: http://bewhoyouwannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0