Hemma i Älvsjö!

Hej hej,
var ju på apoteket och hämtade ut p-piller + beställde mina saker, så sa hon i kassan att eftersom att jag har så mycket rabatter (vet inte riktigt vad hon menar med det.. men antagligen att jag inte betalar något för mina diabetessaker) så behöver jag bara betala 17 kr för p-pillrerna istället för 30, jahaja, man tackar och bugar ^^ Så det var najs. Men nu har jag precis kommit hem, ska göra klart mitt cv idag, men först tänkte jag nog fixa med akvariumena. Ingen aning när jag ska träffa Johan heller, ska ju på teckenspråkskurs ikväll också :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sa ju att det var 30 kr någonting :) Men då blev det ännu billigare nu då :)

2010-03-04 @ 15:34:10
URL: http://barajennyingenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0