Hemma!

Hejsan =)
Nu är jag hemma igen, skönt! Hatar att vara för hög! Man blir helt seg i skallen och astörstig och det e bara fett  jobbigt, men nu har det gått en timme sen jag pumpade in massa insulin och nu börjar det kännas bättre! Pratade med Alex i tel också ett tag =) Men måste ner till macken och köpa pengar till mobilen, för dem är helt slut, har inte ens comviq kompis längre! Men nu ska jag ta och fixa lite med akvariumet, ska byta vatten, lite idag och sen mer om 2 dagar så det är lite fräshare och sen ska jag flytta över alla fiskar i det stora akvariumet (dom har renare för jag måste fylla på där hela tiden för vattnet dunstar bort, vill ju inte att fiskarna ska få en chock och dö när jag flyttar över dem!) dit också och tömma det så jag har det klart för flytt ;) Sen ska jag kanske käka lite,  gå ner till macken och köpa pengar till mobilen och sen höra med Rickard när han kommer hem så jag kan matcha honom kanske, för han skulle till garaget idag sa han. Fan, måste epilera benen också! Har ingen lust, gör så jävla ont xP
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0