Höhö, jag? :P

Fick detta förslaget idag:

Mickis:
Kan inte du börja med dagens outfit? Skulle vara jättekul :)

Kul att någon kommer med förslag på hur jag kan förbättre in blogg och vad ni tycker är kul att läsa om! :) Men tyvärr så måste jag säga nej till det här förslaget, dagens outfit är verkligen inte min grej :P Jag är verkligen inte någon sån tjej som bryr sig speciellt jättemycket om vad jag har på mig :P Så tack men nej tack :)

Annars då.. Jo, fick veta mitt betyg på psykologiprovet idag, fick bara VG, är bajsbesviken på det >.< Men men.. finns inte så mycket att göra åt.. På rörlig bild så fick vi se en sent inlämnad dokumentärfilm, jag sov, den handlade inte riktigt om något som jag var intresserad av :P Sen iaf så kom min grupp på en fett bra idé till kortfilmen vi ska göra =)

Är hemma nu iaf, det är älskligen också :) jag sitter och vill spela Harry Potter men det är något fel på våran spelkonsoll så vi måste åka och byta den >.< It sucks.. Ikväll ska vi iaf iväg på Rickards gitarrlektion, jag ska följa med den här gången =) Men ska se om något annat spel funkar att spela!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: ny läsare :)

Hej Roten!

skulle inte du kunna lägga ut lite bilder på eran lägenhet, och lite mer bilder överhuvudtaget, vore kul! ;)

hare gött, kramiz

2010-03-19 @ 14:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0