Jävlaskitäckelbajsväder! >.<

Ååh, min morgon som började så bra! Kl ringde kl 6, jag vaknade på en halv sekund och var hur pigg som helst, gick upp och gjorde iordning mat till djuren, klädde på mig, matade fiskarna, fixade mig, gav maten till djuren, älskligen kom upp, vi pussades lite, käkade frukost, jag drog upp rullgardinerna och BAM! Där slog bomben ner, det är en jävla massa snö ute som inte var där igår! BAJS! Aja, tur att jag har min vita choklad med jordgubbar, annars hade jag inte överlevt dagen ;) 8 - halv 2 går jag idag, det ska jag väl överleva! Men måste gå om 10 min, tåget går om 20! Så vi hörs sen :) Antagligen om någon timme, för textkom. är första lektionen och då sitter man ju vid datorn ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0