KÄRLEKENS MATTEMATIK

Ett plus ett är två,
Det är inte svårare än så.
Jag fann dig, du fann mig.
Jag fick en kille, du fick en tjej.
Det är dig mitt hjärta slår för hårt,
Utan dig känns allt så svårt.
Våra varma kroppar mot varandra och våra läppar möts i en kyss.
Vem hade kunnat tro att vi träffade varandra alldeles nyss?
Kärlekens mattematik, ett plus ett.
Det sa klick på en gång, tänk att det gick så lätt!

Möhö, den här dikten skrev jag för ca 3 månader sen, jag och Rickard hade varit tillsammans i ca 1 månad då tror jag ;P Hittade den nyss när jag bläddrade lite i min "dagbok". Kanske inte världens bästa, men ganska nöjd är jag med den ändå ^^ Kommentera gärna och säg vad ni tycker :D
Puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0