Kill me plz!

Hej hej!
Kort dag i dag. Svenska, lunch och mediakommunikation. Det gick snabbt, visst. Men de tre och en halv timme jag har kvar att vänta i skolan på mitt äckliga utvecklingssamtal är inte kul någon stans! Sitter i skrivsalen framför en data med en urusel mellanslagstangent, kul värre! Så... vad kan man göra här i tre och en halv timma? Hmmm... finns flash 8.. skulle kanske kunna börja på multimedian som jag ligger efter på som fan. Bara det att jag inte har en aning om hur jag ska göra :S Men det skulle faktiskt vara ett bra och effektivt sätt att fördriva tiden på! Måste kolla fronter om det finns någon beskrivning hur jag ska göra!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0