Klant! :P

Hej hej =)
Varit i garaget har vi varit. Vi ha polerat och vaxat Rickards V4a ;) Sen när vi var klara så belönade vi oss med varsin milkshake, gott gott ;) Dharma var med hela tiden också =) Rätt kul, för när man åker V4an så är det jättemånga som blinkar åt oss och gör tummen upp typ :P Sen var Rickard lite klantig, för han glömde sina jobbnycklar i V4an, så när vi bytt bil till Saab 900 så åkte vi ut därifrån så vi hade garaget bakom oss och stora grinden framför oss, för att komma in och ut så måste man ha nycklarna, men dom låg ju inne i V4an, så vi var fast! :P Men Rickards snälla jobbarkompis kom och hjälpte oss =)

När vi kom hem så åkte Dharma in i duschen för hon var skitig! Sen klippte jag bort massa päls från tassarna som bara är i vägen och drar åt sig vatten :P Tog ett tag, men nu är det gjort! Sen fick djuren mat, jag och Rickard ska ta och dela på en pizza sen också, gott gott :)

Kl 10 ikväll börjar Vader.. shit asså, måste nog sova lite innan för jag är sjukt trött :P Men är iaf jätteglad över att ha Dharma här, så mysigt, har saknat henne fett mycket, min lilla älskling ^^


Rickard drog precis för att hämta biljetterna, vi har ingen skrivare så han har bett sin moster skriva ut dem så han åkte för att hämta dem, tog med sig Dharma också ^^ Själv ska jag nog lägga mig och vila ett tag :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0