Kul att mina djur förstör våran lägenhet :(

Hej hej!
Precis innan vi skulle dra igår så var Zingo lite för nyfiken, så han hoppade upp bakom Rickards skivsamling och hade ner typ alla skivor på golvet >.< såklart dem skivorna Rickard är rädd om... Men vi plockade undan lite snabbt och åkte sen till Sundbyberg där konserten var. Var inga problem att komma in trots att jag inte var 18, de kollade inte ens legg :P Men första förbandet sög, andra med, sen kom dem som alla väntat på, Vader! Och dem.. sög kanske inte, men dem va inte bra heller :P Ett tag så kunde jag ju t.o.m. nicka i takt lixom ;P men sen blev det fan för mkt, mitt hjärta dunkade lika snabbt som trummorna vilket alltså var väääldigt snabt. Höll på att få en liten ångestattack där inne typ, stog och lutade mig mot Rickard, då kändes det lite bättre, var inte så mkt kvar då heller, men det var jävligt skönt när vi kom ut därifrån! :P

Efteråt så åkte vi till donken och käkade, då var kl typ halv 1 :P Sen åkte vi och lämnade Bill i Åkersberga och kikade på hans nya lya, han bor typ i ett gammalt hotell, ganska mysigt faktiskt. Sen iaf så åkte vi hem, jag somnade :P Men när vi kom hem så tog jag ut Dharma så hon fick pinka och sen gick vi in. Kollade på dörren och frågade Rickard om märkena alltid funnits där? Ne, såklart inte, Dharma har ju halft kraffsat sönder dörren >.<



Jävla hund >.<

Idag vaknade vi kl 10, jag var helt halvt död, men vaknade till efter ett tag, då gick jag upp och så gick vi ut och rastade Dharma på en liten runda. Såg att dem hade en liten hundgård här också dit man kan gå och släppa hundarna lösa så dem får leka med varandra, trevligt trevligt, dit ska vi gå när det är lite roligare väder och det är lite folk där :) Snöar ju som fan nu också, det suger dase! >.< Vi ska ju iväg och rida idag, hoppas det inte snöar lika mkt där borta hos Jenny!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0