Mmmm, sooova! :D

Hejsan hoppsan =)
Teckenspråkskursen var kuuul, lärde mig massa nya saker :D Vi delades in två och två så vi fick prata lite med varandra, det var skoj :-) När jag kom hem så hade Rickard städat och gjort fint här hemma :) Tagit bort dimmern i hallen och ersatt med en av- och påknapp istället hade han gjort också ^^ Men jag gick iaf och tog en låång skön dusch :) Så nu är man ren och fin igen, och nu ska vi sova :)

Imorgon börjar jag typ.. halv 2 tror jag det var? har ingen engelska, så det blir en skön sovmorgon :D Kanske ska ta och passa på att dela ut lite cvn då när jag ändå börjar så sent! Ja, så får det bli, men sängen nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0