Mögelost ska man kunna äta.. men mögelbröd..?

Hej folket =)
Är ni pepp inför en ny skolvecka då?? :D Ne.. inte jag heller.. :( Men men, bara att bita ihop och köra! Snart sommarlov.. Sitter här och käkar frukost.. brödet smakar lite mögel kände jag precis, hmm.. Aja, ska ge mig av hemifrån om ca 15 min. Sen när jag kommer hem idag igen efter skolan så är det bara att fortsätta att packa upp!

Förresten, verkar som om mitt inlägg igår försvann :S Så jag får väl skriva det här istället, jag och Rickard firade ju 4 månader igår :D <3 Tänk.. om 2 månader har vi varit tsms i ett halvår, sjukt! Och om exakt en månad (eller ja, igår var det ju exakt en månad :P) så fyller lilla Zingo ett år :D Vi firade det iaf genom att (förutom att jag flyttade in ;P) så drog vi och käkade på pizzerian, haha ;) Men vi käkade faktiskt inte pizza, vi båda var duktiga och tog sallad istället, det var gott :D Men nu tickar klockan iväg, så det är dags för mig att gå snart, ha en bra dag allesammans!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0