Rymningsförsök!

Hej hej,
var iväg till coop och handlade, tacos blev det idag :) Så Rickard stog hemma och fixade med köttfärsen som vi redan hade, så gick jag och handlade det vi behövde :) när jag var hemma igen och stog och skar upp grönsakerna så rymde Zingo! Han klämde sig ut genom fönstret och gick där utanför, fick lite smått panik! Men lockade in honom med lite mat (funkar alltid ;P) och när jag väl fått in honom så stängde jag till fönstret och då fick han fnatt! Han sprang runt i hela lägenheten sen kom han tillbaka till köket men misslyckades att hoppa upp tvid fönstret så han åkte rakt ner i matskålen, stackarn :P Han surar fortfarande, men vad ska man göra? Ne precis, inte så mkt, så jag tänkte ta och spela the sims 3 nu igen :)
Puss å kram <3



/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Stackarn, kan inte vara så kul för en katt att flytta till ett ställe som är mindre än ett hus. Men men, han kommer väl vänja sig ;)

2010-03-14 @ 18:28:27
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0