Spöken i skolan!!!!!

Fyfan asså, så jävla läskigt idag i skolan :S Kan ju börja med att berätta lite mer vad som hände igår. Rickard hade kastat sitt anteckningsblock på golvet innan vi gick ut med Dharma. När vi kom hem igen så tänkte han att han borde lägga den i skon så han inte glömmer den dagen efter, men han gör inte det utan går på toa istället. När han kommer ut igen så ligger plötsligt boken i hans sko! Det var inte jag som la den där och jag har svårt att tro att Zingo eller Dharma gjorde det heller!

Så idag då. Jag satt på psykologin. Hade mitt skrivhäfte framför mig och antecknade. Hade psykologiboken som är relativt tjock och tung + min almanacka som låg på den. Jag hör plötsligt ett ljud som låter lite konstigt, så ser jag hur mina böcker rör på sig! De lixom glider, sakta men säkert så glider den ca 10 cm! Fyfan va läskigt asså, höll halvt på att skita på mig där :S Mitt på ljusa dan asså, på en lektion! Och bordet lutade inte, och det fanns inget annat som kunde ha flyttat på mina böcker :S Det var fan läskigt, men ändå fett coolt! På en gång när det slutat så började jag tvivla på vad jag såg. Så antingen så hände det på riktigt eller så fick min hjärna en knäpp eller nåt!



Det är fan läskigt men coolt med såna här "spöksaker". Älskar att läsa historier om sånt, blir alltid skiträdd men jag läser ändå ;P Någon av mina läsare som varit med om någon och vill dela med sig? Skriv isåfall :D Om den är en riktigt bra historia kanske jag lägger upp den här och länkar till din blogg ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Läskigt! :S

2010-03-24 @ 17:40:05
Postat av: Elin

Fett läskigt! :O Asso jag tror ju på andar och sånt, men jag har aldrig vart med om ngt!! Och jag vill verkligen vara med om något, så jag liksom kan försäkra mig om att ngt finns! Men inget spöke vill göra ngt på mig :( <3

2010-03-24 @ 21:05:27
URL: http://bewhoyouwannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0