Stoppade av polisen!

Hej hej =)
Filmen sög D A S E! Så ni vet, gå inte och se den :) Klart den var lite bra, för Rob va med, men annars sög den. Slutet sög ännu hårdare. Sen att det satt folk och garvade när det var sorgligt gjorde mig bara sur, så jag skrek åt dom att hålla käften, dem fortsatte och garva, jävla fjortisar!

Efter filmen så åkte jag till Älvsjö där jag hoppade på pendeln och åkte till Jakan där Rickard mötte mig =) Han hade inte orkat gå till pendeln så han cyklade på enhjuling dit istället ;) Så när vi gick hem så körde en polisbil upp bredvid oss och vevade ner rutan! Jag undrade va fan vi gjort, visst för att jag går och vinglar lite, det gör jag ju alltid, spelar ingen roll om jag är full eller nykter, och såå allvarligt vinglade jag ju inte :P (for your information så är jag nykter ;)) Men polismannen som inte körde dåra vevade som sagt ner rutan å sa "Kan du cykla på den där? Visa, det är coolt!" haha så Rickard fick visa vad han kunde ;P Fast polisen bakom ratten sa "var försiktig, tänk på underlaget och att du inte har hjälm på dig!" haha, sen hade dem stannat på ett jättedumt ställe, så det kom en bil bakom som stannade och väntade så jag sa att bilen antagligen ville förbi, då svarade polisen "Eh, vi är poliser, det gör inget!" haha ;D



Iaf, kom hem ganska nyss, nu tänkte vi ta en dusch och sen är det väl dags att sova, jag är iaf sjukt trött!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0