We got a deal!

Hej hej =)
Utvecklingssamtalet gick väl bra. Han tyckte jag hade lite mkt frånvaro, men en hel del är ju giltlig, och jag har sänkt mina betyg också, men jag jobbar på det! När jag äntligen kom från skolan så åkte jag och käkade på donken (käkade aldrig innan ;P) sen drog jag till stället där konserten var. Den va i en kall källare typ, inge vidare skönt :P Men jag satt väl och sålde biljetter i ca 1 timme, kom inte speciellt mkt folk, men mormor kom! Så det var trevlans :) Sen sa mamma att om jag följer med henne och shoppar d.v.s. hjälper henne att hitta saker (jag är typ bäst på det ;P) så får jag 1000 kr att shoppa för :D Det tackar man ju lixom inte nej till ;) Så det ska vi göra någon gång under påsk :) Sen sa mormor att hon ska ha en påskmiddag också, mysigt mysigt :) Drog iaf därifrån när konserten var igång, åkte hem till älsklingen :) Så nu är jag hemma, sitter här framför datorn och käkar B&J's, så gott så gott :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0